برخی مکان های طبیعی بسیار زیبا بوده و به دلیل عدم دسترسی بشر به این مکان به همان شکل و دست نخورده باقی مانده است ولی مکان هایی مانند Le Passage Du Duis به دلیل جاذبه گردشگری همه ساله مردم بسیاری را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می کند. در قسمت زیر تصاویر جالب از طبیعت جاده عجیب فرانسه را قرار داده ایم. می توانید برای دیدن عکسهای شگفت انگیز و عجیب این جاده ما را در سایت نیک صالحی دنبال کنید.

جاده عجیب در فرانسه

ارتباط بین خلیج Burnёf با جزیره Noirmoutier توسط Passage du Gois است که چشم‌انداز بسیار زیبایی را دارد اما این چشم‌انداز بسیار خطرناک است. این جاده ۲٫۵۸ مایلی از قرن ۱۶ میلادی مورد استفاده بوده است و روزانه دوبار زیر آب‌های اقیانوس اطلس پنهان می‌شود. در زمان بارش باران که سطح دریا افزایش می‌یابد، جاده سنگی تا عمق ۱۳ متر به زیر آب می‌رود، بنابراین رانندگان دائما باید مراقب موج بعدی باشند. این موج‌ها توسط پنل‌های ویژه که نصف آن در خشکی و نصف آن داخل آب است، اندازه‌گیری می‌شوند. اگر حادثه‌‌ای رخ دهد و مردم در جاده ناپدید شده بمانند، برج‌های اضطراری بلندی وجود دارد تا به آنجا پناه ببرند تا زمانیکه نجات پیدا کنند.

 

دریاچه ی شگفت انگیز در فرانسه

جاده عجیب

جاده عجیب در فرانسه

مناظر زیبا از جاده عجیب فرانسه

بعد از کاهش سطح آب، جاده توسط جلبک‌های کوچک پوشیده و بسیار لغزنده می‌شود. با این حال Le Passage Du Gois چندین بار به عنوان بخشی از مسیر تور De France مورد استفاده قرار گرفت تا اینکه به علت یک حادثه جدی در سال ۱۹۹۹ از نقشه این تور حذف شد.

جاده عجیب

جاذبه ی گردشگری این مکان

جاده عجیب

جاده ارتباطی خلیج و جزیره

بنابراین اگر شما در حال برنامه‌ریزی سفر به فرانسه هستید، این دریاچه فوق العاده می‌تواند مکان ارزشمندی برای بازدید باشد. اما اگر تمایل به این گونه ماجراجویی‌ها ندارید می‌توانید زیبایی این جاده را در امنیت کامل در داخل خانه ببینید.

جاده عجیب

لغزنده شدن جاده توسط جلبک ها

جاده عجیب

امواج دریاچه

جاده عجیب

سواحل دریاچه

منبع: نیک صالحی