آموزش دیلیت اکانت تلگرام (delete account telegram)

دیلیت اکانت تلگرام


یکی از گرفتاری های یوزرها پیام رسان ها بعداز نصب آنان بر روی موبایل های هوشمند , حذف حساب های خویش است که بخش اعظمی با این مورد خلل دارا هستند . برای حذف اکانت کاربری خویش در مسنجر تلگرام به صورت تحت فعالیت فرمایید :

بعد از ورود به وبسایت my . telegram . org/deactivate مثل تصویر تحت شماره تلفن همراه خویش را به همراه +۹۸ ( کد کشور‌ایران ) وارد کرده و بر روی Next کلیک فرمایید . برای مثال شماره موبایلتان را به صورت *******98912+ وارد فرمائید.


درین سطح یک راز عبور به مسنجر تلگرام شما فرستاده میشود که سر متبوع را می بایست در قاب password تراز ی آن‌گاه وارد فرمائید.


همان طور که در سطح ی پیشین اشاره کردیم , راز عبور ارسال شده در مسنجر تلگرام خویش را می بایست در فریم Password وارد کرده و آن گاه روی مورد Sign in کلیک فرمائید.


در سطح ی آن گاه مورد Done را گزینش فرمایید.


در تراز ی پایان یک پنجره برای شما گشوده خواهد شد که برای غیر فعال کردن حساب تلگرام خویش بایستی بر روی مورد Yes , delete my account کلیک فرمایید.


در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات حذف حساب تلگرام , با پیغام تحت مواجه خواهید شد.


ولی بعد از این‌که حساب شما کاملا حذف شد و فعالیت حذف حساب تلگرام انجام شد , پروفایل شما به صورت پایین برای دوستانتان نمایش خواهد داده شد و دیگر اثری از عکس و اسم کاربری شما در تلگرام دوستانتان نخواهد بود . البته توجه داشته باشید , پیام هایی را که از قبلی برای دوستان خوب خویش ارسال نموده اید , برای آن‌ها منزه نخواهد شد.

همچنین بخوانید:

سفارش های آخرین دیلیت حساب تلگرام

حذف حساب تلگرام سوای پسورد قابلیت و امکان پذیر نمی‌باشد .
کارایی فرمایید از برنامه های دیلیت حساب تلگرام استعمال نفرمایید و به صورت دستی طبق فراگیری بالا مبادرت به ‌این عمل را انجام دهید.

delete account telegram

نکات مهم قبل از حذف اکانت تلگرام

  1.  بعد از آنکه تلگرام آپدیت را منتشر کرد که در آن افراد می توانستند اکانت های مزاحم را گزارش دهند و ریپورت کنند برخی به این مسئله باور داشتند که اگر حذف اکانت تلگرام را انجام بدهند از این مسئله رها خواهند شد اما خیر این گونه نمی باشد و این مسلئه نیاز به زمان دارد که می توانید از طریق ربات SpamBot@ پیگیری نمایید.
  2.  با حذف اکانت تلگرام تمام داده های شما از بین خواهد رفت از جمله :موسیقی ، تصویر ، چت ها ، فایل ها ، پس به این موضوع دقت نمایید که اطلاعات شما از بین نرود.
  3.  بعد از اینکه تلگرام را حذف کردید و دوباره وارد شدید برای کسانی که شماره شما را ذخیره دارند یک اعلان ارسال می شود که به تلگرام پیوستید.